آخرین اخبار : 

چرا جوان‌ترها فیس‌بوک را کنار گذاشتند؟!

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت recode، نتایج تحقیقات یک موسسه آماری به نام “ای مارکتر” (eMarketer) نشان می‌دهد که شبکه اجتماعی فیس بوک در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، ۹.۹ درصد از کاربران نوجوان و جوان حد فاصل سنین ۱۲ تا ۱۸ سال و همچنین ۳.۴ درصد از کاربران زیر سن ۲۵ سال خود را در ایالات متحده آمریکا از دست داده است.محققان این موسسه بر این باورند که این شبکه اجتماعی باید فکری به حال علایق نسل جوان‌تر کند و قابلیت‌ها و امکانات جدید و جذاب‌تری را به خود بیفزاید تا توجه و رضایت آن‌ها را به خود  جلب کند، در غیر این صورت این روند در سال جاری میلادی و سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت تا اینکه فیس‌بوک تنها به مقری برای بزرگسالان و سالخوردگان تبدیل خواهد شد.  این آمارها گویای این هستند که در مجموع فیس بوک ۲.۸ میلیون کاربر زیر سن ۲۵ سال خود را در کشور ایالات متحده آمریکا از دست داده است که این رقم تقریبا سه برابر میزانی است که پیشتر توسط تحلیلگران برآورد شده بود. یکی از دلایل آن می‌تواند رشد سایر اپلیکیشن‌های موبایلی جذاب و شبکه‌های اجتماعی به روزتری همچون اینستاگرام و اسنپ چت باشد که زود به زود قابلیت‌های جذاب و جدیدی همچون استوری را به خود اضافه می‌کنند.انتهای پیام  Let’s block ads! (Why?)
Source: fanavari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *